۱۳۸۷ آذر ۲۵, دوشنبه

ب - دختران و زنان فروشنده - پسران و مردان خریدار

    

مگر نیستند شرافتمندانی که حتی فقر و بدبختی خانواده را احاده میکنند ولی دم بر کجی روا نمی دارند برای خویش و انسانییت خویش ارزش و بها می دهند میدانید چرا مارا به این ورطه کشانیدند چونکه  بمانیم در باتلاق بدبختی ها و روی کنیم به شهوات و میگساریها و افیونها که از باید خویش جدا باشیم که از بودن خویش ناامید باشیم  ولی هستند والاترین هایی که غوطه در بدبختی دارند ولی شرافتشان را به هیچ بهایی نمی فروشند تو دختر از هزاران مرد نامرد روزگار با شرفتری  من دستان  با ناموست را زانو زده می بوسم


درود بر غیرتت دختر , درود بر ناموست دختر , درود بر شرفت  گرچه عرصهء کارزار تنگ است برای زندگی ولی تو می دانی که چگونه باید زیست تو چگونه زیستن را یاد گرفتی و حال چگونه مردن را خود می دانی چون می دانی که بایستی ایستاده بمیری نه در میانهء کثافاتی که گسترده اند بلکه در صفاصف یارانی همچو خویش که فریاد می زنی من یک انسانم من یک زن ایرانی هستم من یک آزاده ام


تهرون پای تخت رنگ و وا رنگه از همه رنگه بیا و تماشا کنین شهر فرنگه


واقعا"جای بسی تاسف وتاثرداره تعدادی ازدختران ایرانی که کم هم نیستند کارشون به جایی رسیده که برهنه گی خویش رو درویترین چشمهای عموم قرار میدند برای دوست داشتنشون برای لذتهاشون برای پول گرفتنشون این عکس و متن پایینی پیغام ایشون هستش

maryam hastam 26 salame az tehran.kheyli az sex khosham miyad.pesara va mardaye sexi va hot mitonan baham ashna beshan.sharayete ashnayimonam be sorate khososi migam.az less ham khosham miyad,dokhtaraye sexiye sheytonam dost daram.boss boss

اینهم کامنتهای مردان! و پسران !هستش


:X:X:;xo khoooBeeeeee

Salam azizam. khobi?? khosh mizgale?? 
ehianan momkene ba ham ashna bewshim??

sharayet chiyee

ShaRaYeTe KhoOsOoSiT ChIyE???

shomare bede mizangam!

TO AZ CHI BADET MIAD ?!!? ;D


lotfan behem pm bede

mishe baham bishtar ashna beshim???


چند سال پیش یکی از اساتیدم درخارج از کشور که اصلا" ایشون ایرانی نبودند بحثی داشتیم در این باب مطلبی رو برام اظهار داشتند که خیلی ناراحت شدم از ایشون ولی حالا کم کم پی به واقعیتهای تلخی میرسم که بغضم میگیره ایشون گفتند : روزی خواهدرسید درآیندهء بسیار نزدیک که نام دختر و زن ایرانی نخست در داخل کشور سپس در حومهء همسایگان کشوری و بعداز آن در منطقهءخاورمیانه سپس در حدود قاره و دست آخر در کل دنیا نامشان مشهور و جلوتر از نام دختران وزنان تایلندی خواهد رسید .بله الان به مرحلهء داخل کشور و طغیانش در کلان شهرها رسیدیم در خصوص صادرات قاچاق و علنی و با میل شخصی هم رسیدیم درمناطقی همچون امارات دیگر نامی از دختران و زنان روسی نیست یا لبنانی اول ایرانی هستش در آنتالیای ترکیه هم شکایتهایی در جراید آنجا درج شده بود که ایرانیان چه مردانشان چه زنانشان گوی سبقت گرفتند خوب این یک فاجعه هستش با شدت عمل هم درست نمیشه با نصیحت هم نمیشه کسی که از ناموسش بگذره و کسی که به ناموس همشهری و هم وطنش رحم نکنه این اشخاص دیگه نه حیا و نه حرمت و نه دین و نه مملکت و نه انسانییت و نه حریم و نه غیرت و نه شرف ونه خاک و نه پاک و نه خدا حالیشونه هیچی یه خط رو گرفتند و جلو میرن تا اینکه یه روزی دامن خودشون رو بچسبه چون از مکافات عمل غافل نشو یه روزی دامن زنشو خواهرشو و یا دخترشو می چسبه گر صبر کنیم از هرچیز غیرممکن حلوا که سهله هر چیزه غیرممکنه دیگه ای رو میشه ساخت



زمانی که کودک بودیم درخیالی به نام عروس بودن در رویایی به نام خوشبخت بودن آه ای مادرم از خاک برخیز و عروسک قشنگم را برایم پیدا کن گویا عروسک قشنگم را هم با تو به خاک سپردند مادر جان خیلی تنها هستم خیلی ,صدایم میزنند صدای جغدان شب پرست که مرا و تن مرا برای بازی می خواهند و سپس مرا به سان دستمال کاغذی پراز کثافت بدور می اندازند وباز طالبی دیگر و باز دستمال کاغذی دیگر مادرم نه نه عروسکم را نمی خواهم بیا و مرا نیز با خود ببر که تنهاترین جای امن برای من آغوش پرمهرت هست مادر من خیلی تنها هستم خیلی


صحنه های که باور نمیشد دخترامون با پای و میل شخصی به چنین مکانهایی مراجعت کنن عزیزم تو مشکل داری عرصه تنگ شده برات تا حالا چند بار خواستی خودکشی کنی از عشق جدا شدی والدینت چیزی برات ندارن تا تو به اهدافت برسی از خانه رانده و از راه مانده شدی باید بری تنت و ناموست و شرفت رو در اختیار هرناکسی قرار بدی؟ بابا اون که خوش بهالش میشه چیزی ازش کم نمیشه چراچون مرد هستش تجاوز از پی تجاوز دیگری ولی تو هرروز بسوی ورطه ای و پرتگاهی که بقیمت ازدست دادن تمامی زیبائیهایی که تابحال نتونستی ببینی تموم میشه زندگی خیلی شیرینتراز این حرفهاست هم مصاحب تو و دوستان تو خوب نبودند که پات به همچین جاهایی کشیده شده که داران مثل خوردن یک سیب سرخ و خوش مزه تناول می فرماین ولی دست آخر این تویی که مثل تفاله می ندازنت میون آشغالها  بقولی گفت که زورمندترین پهلوانان عالم نتوانستند پشتم را به زمین زنند بغییر از همنشین بد


خبیث ترین نگاه درونی و ابلیسانه ای که یک مرد متجاوز می تونه نسبت به یک زن داشته باشه


پارتی های شبانه هم تو تهرون هستش هم تو شهرهای بزرگ دیگه تو شهر ما هم هستش (نه نمیگم تو کدوم شهرم) سوال اینجاست چه فکرهایی برحسب چه عوامل محیطی در خانه و اجتماع بروز میکنه که سر از اینجا در می آره آیا تو این مهمونیهای شبانه و قاطی اند پاتی مباحث و ارتباطات بهینه و مشکل گشا و امیدواری و حسن رفتار و انسانییت و از دست گیری برای کمک به هم نوع و هم فکری و مساعدت ووو اینها صورت میگیره یا فقط درچند گزینه ای مثل رقص و پایکوبی و مشروب و سیگار و قرصها و مواد و خنده ها و شوخی ها و مستانه مستانه سکس ووو فکر میکنید کدوم یکی ها صورت تحقق داره آخر مجلس همه به یک نقطه میرسند آقایان برای تجاوز و خانمها برای تجاوزپذیری و پارتی تموم میشه دیروقت میرن و تا بعدازظهر می خوابند و باز شب یه پارتیه خصوصی ویا عمومیه دیگه آخر آخرش می دونین چه برسره همه شون می آد خیلی شانس بیآرن کناره جوی فاضلاب جون میدن


والدین عزیز دختر بچهء بره رو که نسبتا"معنی می فهمه رو اینطوری نمی فرستند تو خیابون مگه خبر ندارین خیابونامون پراز گرگه

خدایا پناه می برم به تو از شر تمامی هوسهای شیطانیه ابلیس عبادت میکنم درهر دم و بازدم درهر قدم درهر پلک درخواب و بیداری سحرگاهان که تو قبل از من برمن سلام دهی با اجازت بر استنشاقی دیگربار هرصبح برمن پیشی میگیری برای سلام دادن برمن که حقیرم که ذره ای هم نیستم در برابرت تو چقدر مرا و همه را دوست داری چقدر تو مهربانی وای اگر تو نبودی من چه میکردم خدایا سپاس تورا که هستی و جاویدانی معشوقت هستم درهرحال در دارا و ندار در سلامتی و ناخوشی در جوانی و پیری درهمه حال زیبا خدایم تورا دوست دارم 


بیرق مرا اجازت به انسی نده که برافراشته سازد که بدست انسی دیگر پایین کشند بیرقم را تو برافراشته دار که قدرت هیچ انسی بدان نرسد خدایا یارییم نما که من محتاج تو هستم



به بچه هامون یاد بدیم که خدا رو یاد کنند که اوست تنها امید که اوست تنها عشق که اوست تنها همه چیز خدا رو دوست داشته باشیم که او شدیدا" عاشق ماست


وقتی به بچه ها بالاخص دختربچه ها نگاه میکنم برای فرداشون خیلی نگران هستم مدیریت در خانه نباشه یا ضعیف باشه پدرومادر چیزآنچنانی در چنته نداشته باشند بدون سلاح بفرستنش تو جنگل جامعه خوب معلومه این گریه تا آخرعمرش تا پیرزن بشه ادامه خواهد داشت


تو جامعهء ما دختر اگه بدون هرنوع پشتوانه ای باشه محکومه به استعماره محکوم به سوء استفاده هستش حتی زنانی که همسردار هستند باید توسط مردانشان! مورد استعماری مرد سالارانه قرار بگیرند البته گاهی مواقع هم که اکثرا" مدتیه مد شده زن سالارانه هم میشه دوستی داشتم که از بدو ازدواج شروع به کتک زدن و توهین کردن به شوهرش بود من با هردو مخالفم ولی اکثرا" این دختران و زنان هستند که مورد تجاوز روحی و جسمی واقع میشن و شاید هم دختری به مانند این از بدو تولد بایستی جور کشه بدبختی ها و اشتباهات والدین خویش قرار بگیره خوب معلومه وقتی این بزرگ شد چه هنگامه هایی منتظرش هستش


انشای تکان دهندهء یک دختر بچهء ده ساله 

می خواهم فاحشه بشوم 

خوب نمی دانم که فاحشه ها چه کار می کنند … ولی به نظرم شغل خوبی است . خانم همسایه ما فاحشه است .این را مامان گفت . تا پارسال دلم می خواست مثل مادرم پرستار بشوم . پدرم همیشه مخالف است . حتی مامان هم دیگر کار نمی کند .من هم پشیمان شدم . شاید اگر مامان هم مثل خانم همسایه بشود بهتر باشد او همیشه مرتب است . ناخن هایش لاک دارند و همیشه لباس های قشنگ می پوشد . ولی مامان همیشه معمولی است . مامان خانم همسایه را دوست ندارد . بابا هم پیش مامان می گوید خانم خوبی نیست . ولی یک بار که از مدرسه بر می گشتم بابا از خانه آن خانم بیرون آمد



چه با افتخار و های اند های کلاس گیلاس هاشون رو به مانند جوایز اسکار در دست نگه داشته و عکس یاد بود میگیرند غافل از اینکه در این پارتی ها نقل و نبات پخش نمیشه معمولا" مشروب سرآغازی است از طرف مرد به زن برای حتک حرمت چون باید وسیله ای این میون باشه که ضمن از کار انداختن مرکز فرماندهی مغز خوشی و لذت و خنده و تفریح هم داشته باشه تا بالاخره اتفاقی بیافته آیا تمامی مسائل و مصائب حل وفصل گشتند و باید هرشب در پارتی ها باشیم؟ یعنی انقدر کبکه خروس میخونه انقدر ما کیفمون کوکه انقدر وضعیت اقتصادی باحالی داریم که دیگه فقط باید خورد ونوشید و رقصید و خوابید و کشیدو ... الان وقت بیداری است وقت جهیدن از غفلتی که برامون ساختند وقت تدبیر است نه جهالت


مردها نمی تونن این مورد رو درک کنند ولی خانمها خوب می دونن یعنی چه وقتی یک دختر یا یک زن انبوهی از مشکلات داشته باشه و مهمترازهمه چون همه با فطرت پاک بدنیا اومدند خوب و بد وقتی احساس میکنه که برای اولین بار مورد تعرض واقع میشه از خودش بدش میآد خودش رو لایق نمی دونه خودش رو از پاکی ها بدور میکنه اگه تعرض ها مکرر شد دیگه به مرحله ای میرسه که خودش رو به عنوان یک آشغال می بینه وبرای انس گرفتن با کاراکتر آشغالش پناه میبره به عیش و نوش و خوشگذرانی سیگار و مشروب و مواد و ادامهء اجازه به بوالهوسان جامعه اعم از مجرد یا بالاخص متاهلین در ضمن امرار معاش هم میکنه از این راه تا اینکه یه روزی یا بمیره یا کهنه بشه دیگه کسی محلش نذاره شاید هم خودکشی کنه


چی بگم از این تصویر یک زن یا دختر ایرانی برای امرارمعاش برای امیال درونی ازخود چنین تبلیق میکنه که من لیز هستم پسران که مردان فردای ایرانند با کج محوری و قرص های آنچنانی و تجاوز و دخترانمان که زنان فردای ایرانند را با فریب و پارتی ها و تن فروشی به جولانگاه نابودی می کشانند ما این نبودیم گذشتهء ایران ما سراسر افتخار بود ما سمبل افتخار در جهان بودیم خدایا ما را یاری رسان


واقعا" خجالت داره یک مرد پایه کامپیوتر بنشینه و یه نو شکفته مثل صاحب این عکس رو اغفال کنه ولی اگه این نو گل ما میتونست بدونه که کیست و چیست میتونست از مقام انسانییت خویش دفاع بکنه البته لازم به تذکره که هستند مردانی که مردند و زنانی که شیرزن ولی در اقلییت هستند نسل سوم را آلوده کردند حال نوبت نسل چهارم هست به شما قول میدم اگر چنین پیش بره خفت بارترین بحران جامعه در جهان رو ایران خواهد داشت



اسمم .... هستش سنم .... طلاق گرفتم بچه .... مدتی هستش شروع کردم یه شارژ ایرانسل برام میذاری کد اول مسیج نبینم بازش نمیکنم برات میزنگم قیمت و طی میکنم اگه ضره اضافی نزدی باهات قرارمیذارم همون اولش مانی رو میگیرم اوکی؟ اوکی؟


هنوز پای بر جوانی نذاشته ناامیدش کردند هوییتش را از دستش گرفتند خویش را در دریایی بیکران وا داده که هنوز شنایش در حوضچهء خانهء پدری تکمیل نگشته بود آه ای سینه ام به درد آمد از این همه ستم از این همه بی خیالی که ما تک تک در این مصیبتها تراشیدن کمک کردیم بر اهریمن که خرابش کن هر آنچه سازندگان گذشته ساختند

گریه کن ای تنها مانده در باطلاق جامعه ای بی پناه ای که آن قربانت شوم ها و فدای تو گردم و آه تا تو نگاهم میکنی شغل من آه کردن است ها دیگر به پایان رسیده گرفتند آنچه حرییت است و شرف ولی باز دلسوز پیکره مادری رنجور و خسته ولی باز ایستاده و مقاوم هرچند زخم خورده بر بالای سرت نشانی از امید است دوست من این را بدان گر بالای سرت عزیزی راستین گرهست و گر نیست این را بدان که بربالای سرهایمان بزرگ خالقی بی همتاست که مهربانترین مهربانان اوست چنگ دل را بر ریسمانش بنواز که آهنگ عالمییت را میتوان از تو شنید خودت را هیچوقت کوچک نشمار تو بزرگی تو دخت کهن دیاری 

کدوم دختری دوست داره آخرش این معامله باهاش بکنن هرکی دوست داره تو این قسمت کامنت بذاره تا همه ببینن عاقبت آن دخت جگرگوشهء مادر و پدر چرا بایستی به اینجا کشیده شود سرآغاز چه بود ؟ خانواده ؟ خیله خوب قرارنیست تمامی والدین در نظر ولدین بهینه باشند تناقض دارین؟ اشکالی نداره ولی قرار نیست با خودت این معامله رو بکنی خودت چه کردی که بایستی اینجا باشی تو لایق بهترینهایی نه زباله دانی که جامعه برات پهن کرده و خودت سر سفره نشستی سفره ای که تناولش از برهنه گی تو بایستی آغاز شود تا عطش خبیث نامردان را فروکش کنی تو خودت خواستی اینجا باشی 


گریه کن ای تنها ای نامردی دیده ای بغض در گلو خفته ای نامهربانی دیده تو نازنین دوست من تو باوفا هم میهن من می دانم وقتی همه چیزت را از تو میگیرند شرفت را غیرتت را خانواده ات را صداقتت را عطوفتت را ناموست را وقتی تماما" خالی کردند تو را دیگر خودت با دستان خویش کوچه به کوچه فریاد میزنی : آهای مردم تنهاترین ماندگارم تنهاترین شکوهم را می فروشم آهای مردم ارزون می فروشم آهای مردم کسی هست وطنم رو ازم بخره؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

هنوز ماشینت همونه ؟ با ز هم اتو میزنی ؟ من ؟ آره با ز هم کنا ره خیابون وای میستم چی ؟ معلومه که آره ماشینا رو انتخا ب میکنم باید مدلش با لا باشه پراید و بقیه پول ندارن دیگه حد اقلش 206 هستش ولی یه چیزی میدونی  میون خودمون باشه قیافهء این مردای !!!عیاش رو دیدی اصلا" داد میزنه که مرد نیستند روله مردا رو بازی میکنه یه مرد انقدر ضعیف باشه که وقت بذاره امکانات بذاره پول خرج کنه ریسک ایچ آی وی رو به تن بخره که چی  که هیچی 


خوب نگاه کن , این چشمو می شناسی ؟ نه ؟ واقعا"؟این خودتی چشم خودته چشم مردی که با نگاه شیطانی و شهوانی به دنبال فاحشه میگرده حتی گاهی هم به دنباله دختر و زن جماعت بی کا ره و پاکدامن همون چشایی که اوج رعییت بودن خویش رو به اربا ب ابلیسش همیشه در هنگامهء شهوت صورت به صورت و چشم به چشم بدون هیچ خجالتی بدون هیچ اندوهی بدون هیچ شرمی هیچ شرفی تو چشمام نگاه میکنه آره این تو هستی تو

 

من تا زه شروع کردم هنوز تو جوونی پا نذاشتم اهله همهچی هم هستم هرکی میخواد با من حال کنه یه ...( بعلت  آموزش  در انحراف  به چگونگی  ارتباط اشاره  نمی شود )پولشو اول میگیرم ضره اضا فی هم کسی نزنه چون اعصا ب ندارم چون هیچی ندارم تو منو میخوای؟ پول بده فقط پول تو حاضری ؟ آره میدونم حاضری چون تو غیرت نداری چون تو خیلی بی شرف تر از منه بی ناموسی که حاضری دختره یه پدرو مادری که دخترشونو مردایی !! مثل تو جنده شون کردن رو با پول بخری تا بتونی شهوت خودت رو ارضاء کنی یه عده تون مجردین یه عده تون زن دارین فرقی نمیکنه اگه غیرت ندارین هیچ فرقی نمیکنه بیآین جلو

تو سیاهی های شب دستای تشنه به شهوت منو میخوان منو میخوان همه چیزمو از من گرفتین دیگه چی میخواین دیگه هیچی ندارم حتی نمی دونم دیگه من کی هستم ولی یادم میآ د که یه روزی همه جا روشن بود سیاهی نبود آره بچه بودم نفهمیدم روشنی چیه آره حالا بزرگ شدم حالا حتی می دونم سیاهی به چی میگن همونی که وقتی تو دل شب همه جا تاریک میشد میترسیدم مادرمو داد میزدم خودشو سراسیمه میرسوند غرق می شدم تو آغوش گرمش تو آغوش مهربونش چشمامو می بستم و میگفتم مادر میخوام با تو بخوابم ولی حالا شب و روزم تو تاریکیه دیگه مادرم نیست , تو دله سیاه چاله تاریکی ها با همه می خوابم با همه

دیگه عادت کردم دیگه خجالت هم نمیکشم حتی حاضرم عکس هم بندازم همه ببینن ,هرروز و هرشب این مردهای !بی غیرت و منه بی ناموس که هردو جنسمون همه چیز و فروختیم بخاطره چند قطره شهوت و چند هزارتومن خوب معلومه عکس هم می ندازم همه کا ر میکنم ماها از داخل شهرهای ایران شروع میکنیم دبی و آنتالیا دکترامونو تکمیل میکنیم آخرش می دونیم لب جوب جون میدیم چون میدونم من یه آشغالم ولی من اولش آشغال نبودم این جامعه منو آشغالم کرد من اولش یه گل قشنگ و خوش عطر بودم ,من اولش این نبودم , دلم واسه بچه گیام خیلی تنگ شده ,واسه پاک بودنم دلم خیلی تنگ شده , خیلی

معمولا"ماهایی که این شغل رو انتخاب کردیم ساعا ت کا ریمون از عصر شروع میشه بعضی ها تا اوایل شب بعضی ها تا دیر وقت بعضی ها هم تا صبح هرکجا که پا بده هستیم فرقی نمی کنه پایین شهر وسط شهر بالاشهر شرق غرب هرجا که پول باشه پول یعنی همه چیز پول یعنی من یعنی شرفمم یعنی من و غیرتم , پول یعنی فرزندم یعنی شوهرم یعنی پدرم یعنی مادرم یعنی دینم یعنی دنیا یعنی همه چیز حتی خدا اون پسرو!مردی !که پول میده ناموس بخره مگه من نمی تونم من همه چیز رو حاضرم بفروشم برای پول حتی وطنم رو هم میفروشم آهای مردم کسی حاضره وطنمو بخره؟ ارزون می فروشم آهای ,,,جوون چقدر دستا بالا رفت برای خرید, بابا اینا از منم بی غیرت ترن

میرم تو خونه های مختلف اولش میترسیدم ولی یواش یواش عادت میکنم اولش میگفتم فقط یه نفر ولی حالا میگم هرچندتاباشین براشون می خندم براشون جوک میگم براشون می رقصم باهاشون مشروب می خورم پا بده دود ودم پول میگیرم ,چیکا ر می کنم با پول ؟ اجا ره خونه میدم شکممو پر میکنم لباس می خرم همین پولام تموم میشه با ز به زنگشون جواب میدم قراری از پسه قراری دیگه آدمای تازه کهنه با ز همون آش و همون کاسه تا اینکه یه روزی چون مسن تر بشم دونه دونه جوابم کنند چون جوون تر از من با ز هم مثل حالای من به میدون میآن اونوقت می دونم که دیگه از شلاله به هیچ واز هیچ به پوچ رسیدم


من یک همسروفا دار بودم من یک ما در عاشق بودم مناین

نبودم زنی بدون تکیه گاه زنی تنها هیچ در جیب و هیچ

برای فردایش حال من اینم که می بینید هیچ هوییتی برایم

نمانده چون مرا هیچ کردند که تا پوچم نسا زند من اینم که

هستم چه خوب که من ناموس این پسران و مردان عیاش

نیستم چه خوب که من یک غریبه ای بیش نیستم چه خوب

خداوندا من به عنوان یک انسان سینه ام مالامال از درد و چهره ام آشفته در رنج است این چه اوصافی است این چه گستاخی است اینها کودکند اینها هنوز معنای زندگی رو نچشیده اند اینها هنوز بزرگترین دلخشویشان مهمون بازی با عروسک قشنگشان هست نه اینکه ... وای , ای داد ما را چه شده است ؟ چرا چنین همچون درنده گان بیشه زار برهم سیتز می کنیم ؟ چرا؟

چند وقت پیش ملکهء تایلند از تمامی زنان تن فروش کشورش تشکر وقدردانی کرده بود که در آن سال میزان واردات ارز به کشورشان بیشتر از فروش نفت کشور عربستان بوده است تو تایلند همچین کثافتی رو نوش جان نکرده بودند این (خیلی معذرت میخوام) مادربه خطا رفته ها که کودکان ایرانی رو برای فروش در کشورک امارات به معرض فروش گذاشته اند ای نعلت خداوند برتمامی شما باد چه می کنید مگر شما ناموس ندارید مگر با فطرت پاک بدنیا نیامده اید مگر مادر نداشتید , شما را روزی شیرمردان وشیرزنان ایران تکه تکه خواهند کرد بترسید از روزی که انتقام خداوند بدست غیرتمندان گریبانتان را بفشارد.



Dubai _ UAE
اگر با دختر و یا همسر خود به دبی سفر میکنید خیلی باید مواظب باشید زیرا در صورت ربودن همسر و یا دختر در صورت شکایت با خطر دیپورتی از دبی ( احتمالا تنها و بدون همسر ) مواجه خواهید شد !
ربودن دختران ایرانی در دبی
تهدید دختران ایرانی و اجبار انها به فحشاء
تا کنون در مورد فساد و فحشا دختران ایرانی در دبی خیلی صحبت شده است و همیشه لبه تیز اتهام متوجه دختران ایرانی بوده است
ولی امروزه دقیقا مشخص شده است که بسیاری از این افراد در حقیقت دخترانی هستنند که یا به صورت توریستی و همراه خانواده خود به دبی امده بوده اند و یا برای استخدام در شرکت های تجاری به دبی امده بودنند
ولی معمولا در همان روزهای اولیه و حتی گاهی همان روز اول توسط اماراتی ها ربوده شده اند و پس از تجاوز اجباری به انها از انها فیلم و عکس تهیه کرده اند
که انان را تهدید کرده اند که در صورت اعتراض :
اولا هیچ حقی ندارند زیرا حکومت دبی از شهروندان خود حمایت ۱۰۰ درصد میکند 
ثانیا انها ( دختران ایرانی ) را تهدید میکنند که ان عکس ها را در اینترنت افشا خواهند کرد 
مریم یکی از کسانی است که او را ربوده اند و پس از تجاوز به او از او عکس تهیه کرده اند و او را وادار به سکوت کرده اند 
مریم میگوید ان زمان با دیدن عکس هایم فهمیدم که دیگر در خانواده جای نخواهم داشت و تسلیم این عرب های کثیف شدم 

اول تصویر خود او را به انها نشان میدهند تا....
افرادی همچو مریم در دبی بسیارند ... 
جالب است بدانید تا همین چندی پیش مقامات قضایی و انتطامی کشور آن را تکذیب و حتی منبع انتشار این خبر را مدتی به خاطر انتشار اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی، بازداشت میکردند !!!
از طرفی دیگر بعضی از مقامات قضایی ضمن تایید ربودن دختران ایرانی در دبی ... بنا بر گفته‌ی رئیس اداره‌ی قضایی استان تهران، قاچاقچیان، دختران بین سن سیزده و هفده را مورد هدف قرار می‌دهند.
وقتی که قربانی متهم میشود !
متاسفانه در هیچ جا هیچ وقت از موضوع ربودن دختران ایرانی در دبی سخنی به میان نیامده و همیشه خود قربانیان ( دختران ایرانی ) را در دریف متهم جلوه داده اند ...




یک دختر ایرانی در هتلی در دوبی با سمبل اعراب عیاش برسر سرمست از شرب خمری که می نوشد تا گذشتهء تلخش را بشوید تسلی بر ناله های شبانه اش بر بالشتک خانهء پدر باشد تا مسکنی بر فقان مادرش باشد سرمستانه با خندهء مستانه بسوی بستری میرود که باید حجلش باشد ولی نیست بستر مرگش مرگ هوییتش مرگ ایرانی بودنش مرگ مسلمان بودنش مرگ عاطفه مرگ انسانییتش باشد در وطنش نیز خواهان جسم و تنش بودند خواهان لکه دار کردنش بودند مردانی که غیرتمندند برای ناموس مادرشان برای ناموس زنشان برای ناموس خواهرشان برای ناموس دخترشان ولی برای یک غریبه نه معادله فرق میکند او غریبه هست چه اشکالی دارد من نیاز به هوس دارم و شهوت او نیز نیازمند پول هست پس معامله میکنیم آری چنین حکم می دهند وقتی که مردان ایرانی غیرتمدان ایرانی این چنین با ناموس ایرانی رفتار میکنند اعراب عیاش را چه حزنی و چه اندوهی آنان که تاجدار عیاشان جهان هست
مردان ایرانی خود همت کنید چه شما چه زنان این مرز و بوم که صاحب نداریم مردم خود همت کنند و پشتیبان زنان و ناموسان این میهن باشند چه اشکالی داره یک پسر با یک دختر دوست بشه ولی یک مرد با یک زن دوست بشه ولی ولی چه؟ ولی به دردش برسه به ناله و زارش برسه مرد اونه که به مانند ببری درنده و حتی و حتی تشنه و گرسنه از کنار آهویی زیبا به آرامی عبور کنه و حتی برای رسیدن آهو به برکه حمایتش کنه تا زیانی نبینه نه اینکه یک ببر نه به آهو که حتی به گنجشک نیز رحم نکنه او ببر نیست او قدرتمند نیست او مرد نیست تف برغیرتت ای نامرد 

دلم تنگ است دلم می سوزد از باغی که می سوزد 

                نه دیداری نه بیداری  نه دستی از سره یاری

                               مرا آشتفته می دارد چنین آشفته بازاری

روی سخنم با دخترانی است که خود را لیز می نامند روی سخنم با خانمهایی است که خود را روسپی می نامند ای وای و ای داد برما چه شد مارا که بایستی بی هوییت باشیم که بایستی به مرزی رسیم که برای امرار روزی برای اجاره خانه برای شکم خالی برای تن برهنه برای شرمندگی دربرابر فرزند خویش برای خاطره امرار معاش مادری پیر و پدری پیر برای ترک اعتیاد همسر و برای هرچه که حقوق یک انسان برای زیست هست بایستی یک دختر یک زن ایرانی چه در میهن چه در امارات به تن فروشی مبادرت ورزد به کدامین ناکجا آباد میرویم, در فکر چاره باشیم در فکر آینده باشید روی سخنم با مردی است که برای کشاندن یک دختر و خانم به اطاق ذلت و خواری از هیچ ناممکنی فروگذارنیست روی سخنم با دختر و زنی است که برای امرار معاش خویش را نابود می سازد و سرانجام جامعه ای به آتش کشیده میشود اراده کنیم تصمیم بگیریم آیا یک وعده غذای لذیذ انقدر بهاء دارد؟ یک لباس فاخر ؟ یک جواهر؟ ما را بهایی نیست لعنت برآن دقایق شیطانی که یک زن ایرانی را تبدیل به یک زباله میکند عزیزان زندگی خیلی زیباتراز این حرفهاست و خدا نیز زیباست برای ثانیه ای دیگر هیچ ضمانتی نیست برای برخواستن از بستر شبانه در صبحگاهان هیچ گارانتی وجود ندارد پس ما چه هستیم غیراز اینکه یک انسان هستیم و خلوص ما انسانیت ماست مردان ای غیرتمندان مادرت روزی دختر بود آیا دوست داشتی معامله ای که تو با یک مادر آیندهء ایران انجام می دهی با او انجام دهند؟ مسلما" که هرگز حال مادرت پاکترین مادرهست و تو فرزندش بیا و از امروز تصمیم بگیریم چرا هوس را انتخاب کنیم ارتباط داشته باشیم با همین دختران و خانمها با همین تارک به دنیا رسیده گان مرتبط باشیم بیایین دراین عشق بمیریم که به دردش رسیم تا که کثیفش کنیم یک مرد خود دار باید باشد یک زن شیر زن باید باشد بیاین نام ایران و ایرانی را به ورطهء مشابهات تایلند نرسانیم ما بااین عربها جنگیدیم حتی نشانه های جنگمان در فوتبالمان نیز مشهود هست حال کارمان به جایی رسیده که دخترانمان را به دامان همان عربها میکشانیم وای برما داد برما ما این نبودیم از امروز شما دختر و خانم ایرانی و شما پسر و مرد ایرانی را به جان هیچکس فقط به جان مادرتان قسمتان میدهم از امروز تصمیم بگیریم خدایا مرا و همهء انسانهای دنیا را و بالاخص همهء ما ایرانیان را یاری نما


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر